HomeХобби и стильRelated VideosMore From: DatingLogic

Mixed Signals and Confusion with This Guy

671 ratings | 56809 views
Book A Consultation - https://bit.ly/304wH3J
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (46)
Fab Blish (1 day ago)
Finally, this ended my feelings. I can now move on. Forget the past.
Anna Ivory (1 month ago)
Narcissist silent treatment I blocked him
Jossael Manasse (1 month ago)
This video is pretty much Self-explanatory.
J Hunk (2 months ago)
2:11
graciela uribe (4 months ago)
I know I have to move on ...but he is the only thing I have ..who makes me happy ...is hard to walk away from all that ..I just need a good reason to walk away
nicole Crawford (4 months ago)
Wow this hit deep ..
fatima n (6 months ago)
No. I recently decided to don’t be care about a guys like that. Because at the end the person who get hurts is me
Simone Debovoar (6 months ago)
Another explication he's got a girlfriend. In all cases, he's not THAT into you and you'd better move on. Great video btw.
L G (6 months ago)
Guys are immature and this day they have so many options but if you know your worth and like stay and compete
L G (6 months ago)
Tell him to not waste your time
sound wave6 (7 months ago)
Nope
Azha Choudhury (8 months ago)
He told my friend he doesn’t like me but I’ve seen him glance at me and look away when I see him and also he turned red when he heard I thought he was cute so some advice please
Alex California (8 months ago)
What I wanna know is....who the heck were the two people who disliked this video!
Happy2bFree (2 months ago)
Now it's 4! lol
Karen Elizabeth (11 months ago)
This is exactly what this one guy did to me. We would have really fun and cute conversations through text late every night and then he suddenly stopped reaching out so I did too :( he lives long distance so that's probably the reason why
Junichi Shencheng (6 days ago)
Girrl same
Nicole Edwards (11 months ago)
Hmmm, he gave me his number figured he was interested asked me out on a date but then says I act like we in a relationship because I want to communicate. But then says I really do like you. Then says I won't make time for you. Then says I'm sorry for misleading you, then speaks of the date again. My response, let's not communicate at all anymore! Problem solved
Kristen (3 months ago)
Yeah he sounds like a headache. He needs to figure himself out first before wasting other people's time.
Carlisa Grimes (6 months ago)
You handled that perfectly.
Rudi1893 (7 months ago)
Because so many so called "Datingcoaches" preach their bullshit that gets used by people who have no clue of personality but found 2-3 "tricks" to get girls into liking him. Basically lots of people are afraid of losing their opponent by being too open and thats why they try the first cure they find online.
Get Ur LIFE (1 year ago)
OMG i needed to hear this, Going through this right now with the same dude for the last 2 yrs SMH I hate mixed signal ass dudes, but enough is enough, I'm over it, everything u said was 💯%
Cassandra Herrick (1 year ago)
Yeah he projects that internal conflict on me and I have to be careful. His mixed signals are bad, but I somewhat understand and want to be there for him. I really want to build a good relationship with him. I also know he wouldn't go mess with another girl he's only interested in me even if he isn't ready for a relationship.
Tamerlane (Timur) (1 year ago)
Guys give mixed signals bcuz girls give mixed signals too.
M G (1 year ago)
thank you so muchhhhhh
Yes Man (1 year ago)
Thank you, i have no one to ask about things like this. Every videos from you really helps me
Merna M (1 year ago)
So right! 💯 Stay away from these types lol
Courtney Sandy (2 years ago)
Thank you soooo much.
Jen nifer (2 years ago)
oh shit haha
Monicaa Laurynn (2 years ago)
this is why our generation stays single
6980MulhollandDrive (2 years ago)
That's it.
Alisha (2 years ago)
Help me please I love your advice... so I like this boy name Tyler and like we had long conversations at night like FaceTime but today my friend told me he had a girlfriend. Why wouldn't he tell me that he had a girlfriend I wouldn't have liked him as much. I just don't know what to do or say
Kumba Kebbeh (2 years ago)
Ur videos are so important I don't know why people don't hit the likes 😀😀😀😀😀😀😍😍😍😘
naila khan (2 years ago)
thank you!!!!
makda solomon (2 years ago)
that means he doesn't like u!!!! or he thinks u r not good enough
Lyndsey N (2 years ago)
this helped a lot. thanks for this video!
amy grant (2 years ago)
why men say they love you and then say they'll leave you
Atid Mata BenIsrael (2 years ago)
one they might be fuckboys or two u did something wrong and now he wants to leave u
LITTLE CRUNCHY (2 years ago)
I've watched about 10 videos on this exact topic and YOURS is the best! So well said! These guys are just projecting their own internal conflict on to the people they are dating. I think women tend to over complicate. Very concise answer! thank you! SUB'D!
Lisa Loveskittycats (11 months ago)
LITTLE CRUNCHY I agree!! Best dating coach!!
Justice4SaudiWomen (3 years ago)
In your other video "Mixed signals"You say it's because his not interested.. and this video you said that mabye it's cause his afraid of commitment...I'm a bit confused as to which one is it?lol please may you clarify thank you :)
Hannah Gilbertson (1 year ago)
Queen T I think he means it just depends on the guy
Mute gangz (3 years ago)
there is a guy who texts me and he is saying (really nice stuff bout me and says that he likes looking at me )I asked him does he have a gf he said yes I asked him if he likes me he said as a friend and I feel like he is trying to put me in his trap.....and in class he will always look at me....but around his friends I feel like he doesn't wanna be bothered with me ...he has me so tied up around his finger I jump up whenever I get a text like "is that him".....he is a clever one but I should not be worried about him cause he has a gf .....I once got in trouble trying to look at him(cause he is hotttt) but I'm not blaming it entirely on him its my fault.....
lolita lola (3 years ago)
you are so cool! thanks for your advices greetings from Australia
adventureswithellen (3 years ago)
What if the guy comes up to you first but is sending mixed signals? I haven't really notice this guy until he starts to talk to me and starts to catch my attention. But for some reason, I'm getting a different vibe from him. Unless I'm the one thinking it's a mixed signal and he might be that obvious?
Azeeevlogs (2 years ago)
paperinksandwords girl same here !
Selma Higgins (3 years ago)
really good!

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.